ivoenrianne.reismee.nl

Dan is het eindelijk zover!!

Dag lieve mensen!

Tadaa! Daar is hij dan eindelijk! Onze blog! We zijn er inmiddels al een paar dagen, maar door al het geregel voor vertrek en alle nieuwe indrukken na aankomst, hadden we nog geen rustig moment gevonden om een stukje te schrijven.

Maar goed, nu zit ik lekker bij het zwembad, zonnetje, palmboompje, lekker briesje en af en toe een regenbuitje erbij(daarover later meer), even chillen. Ik kan er wel aan wennen geloof ik! Eindelijk even tijd om jullie beetje op de hoogte te houden!

Ik zal maar gewoon bij het begin beginnen, ook al is dat dus weer een paar dagen geleden!

Er moest natuurlijk voor vertrek nog van alles mis en kapot gaan. Waarschijnlijk om ons nog even extra Nederlandse stress te geven zodat we nu extra kunnen genieten van de relaxte Aruba sfeer! Modem stuk, mijn telefoon stuk, onze telefoonabonnementen al afgesloten, dus compleet afgezonderd van de wereld. Mijn mooiste armband verloren op onze afscheidsborrel. Tot slot wil je het huis netjes achterlaten dus grote verhuizing van spullen (dan kom je er achter dat je veeeeeel meer hebt dan je denkt) en grote schoonmaak! Maar goed, het is gelukt en heb (zo goed als) alles meegenomen wat ik wilde!

Dan de reis! Wauw!! Ik ga nooit meer anders vliegen dan heel ver weg en met KLM. Het is dan wel lang reizen, maar je voelt je veel minder brak dan 4,5 uur naar Egypte o.i.d. Maar ja, je krijgt ook niet bij iedere reis zo'n mooi uitzwaaicommité als nu! Lieve papa, mama en broerjte, lieve schone papa, mama, broers en zus, lieve, kleine, schattige levi, lieve tante Jolanda en twee van mijn liefste vriendinnetjes Ralinka en Lyss! Ik hou van jullie! Vond het echt tof dat jullie er allemaal waren! Werd al uitgemaakt voor jankerd, maar kan me niks schelen, jullie zijn gewoon te lief en dus ga ik jullie missen! Hihi :)

Maar goed, vliegen met KLM! Wist ik veel dat al het eten en drinken inclusief was! We zijn helemaal volgestampt met twee keer een maaltijd en allerlei tussendoortjes! Drinken ook onbeperkt tot alcoholische en sterke dranken aan toe! Ze hebben achterin het vliegtuig ook een soort 'hangplek'. Kun je lekker wat te drinken en wat te snoepen halen, je benen strekken, met andere passagiers ouwehoeren etc. Wat dus extra gezellig en echt toevallig was, is dat Wiebe en zijn vriendin (Wiebe is de broer van huisgenoot van Walo) op dezelfde vlucht zaten! Was errrugg gezellig! (zie foto)

Daarnaast heb je nog een privéschermpje in de stoel voor je waarop heeeeel veel (van de nieuwste) films en series te bekijken zijn, allemaal suffe spelletjes en muziek staan etc. De reis was dus eigenlijk nog te kort om alles te doen wat je wil doen!

Bij aankomst op het vliegveld kwam een taxichauffeur van het ziekenhuis ons netjes ophalen en die had ook het originele VTA bij zich (voorlopige toelating Aruba). Dus, even een stempeltje scoren, de koffers pakken en hup in een superdeluxe taxi! Tijdens de rit alvast wat ins en outs over Aruba te horen gekregen van onze taxi chauffeur.

Aangekomen in Quality Apartments, Mooi, gezellig en netjes, wifi en airco op de kamer. Mooi zwembad bij het complex, heerlijk! Jammer dat we hier maar 1 maand mogen verblijven! Na ons wat geïnstalleerd te hebben in de kamer zijn we maar een supermarkt op gaan zoeken voor wat te eten en te drinken. Ze hadden ons al gezegd dat we gauw een auto moeten regelen, maar wij gingen het toch even lopend proberen! Nu snappen we waarom iedereen dat zegt van de auto, ze hebben hier namelijk gewoon geen stoepen! Gevaarlijk! Zeker in het donker! Oh ja en lopend is warm! Hihi!

Naja, big ass mega Super Food gevonden! Is dus gewoon een Mega Jumbo met pindakaas, hagelslag en al het andere typische Nederlands wat je maar kan vinden! Het is een sport om hier zo goedkoop mogelijk boodschappen te kunnen doen, want het één is heel duur, het andere juist heel goedkoop, snappen de logica er nog niet van!

Je hebt dan wel 10 uur gevlogen die dag, maar je komt aan het is er gewoon nog 's middags! Dus 's avonds ook gewoon weer honger etc. Maar na het eten sloeg de man met de hamer toe, allebei om 21.00 uur (3.00 uur in NL) als een blok in slaap gevallen!

Volgende dag om 6.30 uur klaar wakker! ;)

Denise

Wauw, klinkt nu al vet! Ik kijk uit naar al jullie verhalen en foto's de komende tijd. Geniet ervan, maar natuurlijk ook: werkze! Knuffel.

Monique

Wat klinkt dat goed zeg!! Ik ben jaloers!!!
Dikke kus lieverds!

marloes

Dat klinkt goed!! Veel plezier:)

Marissa

Enjoy!!

Marijke

Lieve ivo en Rianne, heerlijk om te lezen dit!!

Mirjam

Lieverds, wat ontzettend leuk om dit te lezen. Wanneer begin je met werken, Ri? Ik kan niet wachten om volgende maand ook met KLM te vliegen :-p Tot snel! ;-) GENIET!! XX

Colindas

Lieverds! Wat klinkt het top om al die indrukken op te doen! En hoe meer Nederlandse stress je achterlaat hoe meer je daar kan chillen ;) bedoelde je Wiebe uit Woubrugge? Zoja doe hem de groetjes mocht je hem nog zien! Geniet van daar en blijf vooral lekker typen ;) XXX

lysanne

Je schrijft leuk meis!! Goed bezig daar.
GENIET! ?

Henk en Renske

Hoi Rianne en Ivo. Hartstikke leuk jullie verhalen, we zullen jullie met plezier volgen. Laat ook even weten wanneer we weer kunnen "outhangen". Kussen

Jolanda

he mensjes
Leuk te lezen wat jullie daar allemaal bezig houdt! Wat jammer van je armband Rianne! Ik verheug me op jullie vervolg daar aan de anderekant van de oceaan!
Dikke kus en knuf

Anita Koeman

Hoi Rianne en Ivo,
Leuk om jullie leven op Aruba zo te kunnen volgen. Het klinkt tot nu toe heerlijk en dat zal ook wel blijven, lekker genieten van alles!
Even over een onderkomen, ik heb een klant en die heeft daar een mobilhome op de grond van haar zus staan die daar voorgoed woont. Je kan het misschien bekijken op FB, haar naam is Judith Langerijs en haar zus heet Jorine Langerijs. Als je interesse hebt kan.ik haar altijd contacten met jullie, ik weet ook niet of het iets is, maar dacht laat het in ieder geval even weten. Succes van de week met je eerste werkdag en have fun!
Lieve groetjes van Anita Koeman ( Anita's Fashion & Style)

Larry Fox

Heb je geprobeerd om leningen te krijgen van banken zonder succes? Dringend geld nodig om uit de schulden te komen? Geld nodig voor uitbreiding of de oprichting van een eigen bedrijf? Hier krijg je een lening van een van de grootste lening van de Britse bedrijven. Voor meer informatie kunt u contact opnemen via email: 24hourloanservice2011@gmail.com

Larry Fox

Dringend geld nodig om uit de schulden te komen? Geld nodig voor uitbreiding of de oprichting van een eigen bedrijf? Hier krijg je een lening van een van de grootste lening van de Britse bedrijven. Voor meer informatie kunt u contact opnemen via email: larryfox2017@gmail.com

LOAN OFFER

We provide personal loans for debt consolidation, bad credit loans, unsecured loans, loans for bad credit and instant secured loans with cheap rates Do you have a firm or company that need loan to start up a business or need,personal loan, Debt consolidation? For more information. We will provide you with loan to meet your needs. For more information
contact Note: We offer the following loans to individuals-
*Commercial Loans.